SEO

Εάν θέλουμε να απαντήσουμε "γιατί το UX είναι σημαντικό για SEO GOOGLE", θα πρέπει πρώτα να αναρωτηθούμε αν μια ιστοσελίδα έρχεται σε απευθείας σύνδεση για μηχανές αναζήτησης ή για χρήστες.

Στην ιδανική περίπτωση θα πρέπει να ισχύει και για τους δύο, αλλά υπάρχουν πολλά που προσπαθούν να ξεκλειδώσουν τον περίπλοκο αλγόριθμο της Google.

Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας;

Η Google δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην εμπειρία του χρήστη του ιστότοπού σας από ό, τι νομίζετε. Στην πραγματικότητα, η εμπειρία της σελίδας προορισμού είναι από καιρό βασικός παράγοντας στην ταξινόμηση των διαφημίσεων στο AdWords.

Σύμφωνα με την Google: "Η εμπειρία της σελίδας προορισμού αναφέρεται στο πόσο καλό θα είναι κάποιος όταν θα πλοηγηθεί σε αυτήν τη σελίδα"

Οι σελίδες με ελάχιστο περιεχόμενο, επίσης γνωστό ως λεπτό περιεχόμενο, κατατάσσονται χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν υπάρχουν αρκετές σελίδες σε έναν ιστότοπο, η Google ενδέχεται να μειώσει τη συνολική κατάταξη του ιστότοπου. Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το θέμα, πρέπει να δούμε πώς κατευθύνεται ο χρήστης και στη συνέχεια να τοποθετήσει το περιεχόμενο σε εκείνα τα σημεία της σελίδας που θα δώσουν αξία στον επισκέπτη.
Ο χρήστης θέλει να επισκεφτεί έναν ιστότοπο για να απαντήσει στην ερώτησή του, αν αυτό δεν συμβεί, η Google μπορεί να το βρει αλγοριθμικά. Αν η απάντηση δεν είναι φιλική προς το χρήστη, θα έχει αρνητική επίδραση στην κατάταξη της ιστοσελίδας. Ως εκ τούτου, η προσέλκυση ενός χρήστη απλά στη σελίδα δεν εξασφαλίζει την επιτυχία, θα πρέπει να προσφέρουμε εξίσου ενδιαφέρον περιεχόμενο όπως μπορεί να βρεθεί στην έρευνά του. Και σε αυτή την περίπτωση ο στόχος μας πρέπει να είναι να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των χρηστών και την αλληλεπίδρασή τους με το περιεχόμενο.
Το βελτιωμένο UX μπορεί να επηρεάσει το SEO μέσω της κοινής χρήσης. Εάν, για παράδειγμα, ο ιστότοπος λαμβάνει 1 μετοχή για κάθε 1.000 επισκέψεις, κάνοντας μια σημαντική βελτίωση του UX, είναι δυνατή η μεταφόρτωση 1 μετοχής ανά 200 επισκέψεις. Αυτό θα αυξήσει την επισκεψιμότητα σελίδας κατά 5 φορές. Είναι κατανοητό ότι με την παροχή καλής εμπειρίας χρήστη, η σελίδα "επιβραβεύεται" και αυτό έχει προφανή αποτελέσματα τόσο στην κατάταξη όσο και στις μετατροπές.
Σίγουρα, η Google χρησιμοποιεί το UX ως παράγοντα κατάταξης, αλλά είναι σαφές ότι το καλό UX επηρεάζει θετικά κάθε τμήμα της ιστοσελίδας και το μάρκετινγκ και το SEO. Γνωρίζοντας ποιος είναι ο χρήστης μας, μπορούμε να εντοπίσουμε τις ανάγκες του και να τις ικανοποιήσουμε. Αυτός με τη σειρά του θα μείνει στη σελίδα μας και θα γίνει πιο πιστός.

Τώρα, αν αναρωτιέστε εάν υπάρχει μια τέλεια εμπειρία χρήστη, μπορεί να εκπλαγείτε να μάθετε ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Αλλά όπως έχουμε πει πριν, υπάρχει ένα ιδανικό UX για έναν ιστότοπο με συγκεκριμένους στόχους, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και δημιουργήθηκε ως ο καλύτερος συνδυασμός παραμέτρων.

Original Post

Add Reply

Likes (0)
×
×
×
×